Khamis, 12 Januari 2012

kenyangg~~

assalamualaikum semuee  :D

pada suatu hari...saya dan rakan saya telah ke masjid..pastu bla..bla..bla..
hahaha...korang ingat blog aku ni bahan bacaan untuk kanak2 tadika ke,,
hihihihiii...sebanarnye aku nak citer malam nie aku kenyang sangat..
memang kenyang laa...mane taknye...tengahri tadi aku makan nasi 3pinggan.
malam ni aku makan 2 pinggan..perghh..nak pulak lauk tomyam tagi..

perghhhhhhhhhh...terbaikk wokk!!

malam ni aku makan dengan roomate aku pemalu / comil / kacak / baik / suare sedap / pandai bertaranum / main bola / berenang / menyanyi / berlakon and banyak lagi...x muat wall blog aku nak tulis..haha..malam ni dia yang masak nasi..sedapp..hehe..

korang nak kenal ke??

nak letak pic..gambar mamat ni xdk lak dalam lptop..dalam hp banyak laa..
xdk cable lak nak masokkan gambar...xpe laa...aku mantion dah laa nama dia hehe..

nama dia AMIN FAHIMI....nama facabook dia pon AMIN FAHIMI .. :D

tu jee laa kott nak cite...sbnarnye xdk modal malam nie..bosan2..haha..


k laa rakyat malaysia semue..sebelum berakhir..ade sedikit pengisian utk semua k,,

SENYUM SOKMO..!!
kenapa aku cakap senyu..sebab senyum mampu membuat kite dan org lain hilang stress...!!
haha..tu jee utk hari nie...wassalam~~

0 ulasan: