Isnin, 2 April 2012

tempat kerja baru :)

assalamualaikum w.t.b.......................... :D

salam 1 malaysia..salam 1 agama..salam 1 keluarga... yeah!!
aku rase blog aku ni dah macam rumah usang dah gayenye..orang nak buat blog..aku sibuk nak buat blog jgk..pstu x reti2 nak update blog ni..kesian gler blog aq dpt tuan mcam aku..HAHAHAHA..xpe2..sabar yee blog ku sayang.. :)

hari ni aku just nk cter bgaimana aku kt tmpt kerja baru aku..skng aku brtugas pmbantu tdbir di bhgn pentadbiran International Institute Islamic Thought and Civilization (ISTAC) .. gler gmpat tmpt krja aku..cam kt erope tau design bngunan istac nih..

nak letak gmbr...x bwk cmre lak..bb aku lak wat hal..tggu masa jee nk msok tongsmpah..haha..
ok laa...tu shje utk hari ni..bnyk kje lagi nii..hehe.. salam~ ^_________________________^ 

0 ulasan: